shababdemiana

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
shababdemiana

تعالوا نكبر شوية

bota
    bota
    عضو فضى
    عضو فضى

ذكر

تعالوا نكبر شوية Empty تعالوا نكبر شوية

مُساهمة من طرف bota الخميس مايو 01, 2008 3:20 am

صباح الفل على عينكوا يا شباب دميانة احنا عملين نتكلم على الحمامات ونتكلم على البنات وبنتكلم فى حجات كتير ليس لها لزم بس موش اوى يعنى هههههههة+++طب متيجى نكبر شوية كلنا ونتكلم عن ادارت الكنيسة+++اية رايكوا وموش ادارت الكنيسة بس وعلى اخات الكنيسة+++ بس يا ريت محدش يزعل منى+++اووووو نسيت وهنتكلم على امن الكنيسة انا هقلكوا الحجات الى انا شيفها من وجة نظرى ونفسى تتغير لئنى موش بشفها فى كنايس تنية خلاص اوكى+++بصوى بقى اول حاجة ادارت الكنيسة اظن الكنيسة بتعتنا ليس فيها ادارة اصلا لان كل واحد بيحب يعمل حاجة بيعملها بمزاجوة صح ولى غلط يعنى المراوح بتعات الكنيسة مثلا بعد ما يخلص الصيف تلقى المرواح مرمية على السلم بتاع المبنى ويرب اصلا يكونوا شغلين اصلا ويرب كمان ميكنوش اتشحتوا انا اديت مثلا بس اوكى +++تانى حاجة اخات الكنيسة والخادمات برضوة انت تشوف الاخ من دول ماسك المخدوم عندة فى الخدمة ومسكوة ضربوة بس موش اوى يعنى عشان عمل حاجة غلط دى حاجة انا هقلكوا حاجة حصلت قدام عينى كنت مرة داخل القاعة الصيف الى فات فلقيت تصونى بتقول للعيال الى عندها الى بتحفظهوم اوائل الفروم الى موش هيحفظ هظربوة انا كنت بقول انها بتحظر بس كانت بتزعق بصوت عالى اوكى+++الموضوع الثالث ولاخير الامن اية رايكوا فى الامن امن ملهوش لزمة صح اقلكوا انا بقى الامن دى بيعمل اية اولا بيعكسوا البنات بتوع الكنيسة ثانيا بيشربوا سجاير داخل الكنيسة الحجات دى كلها شفتها بعينى بيضربوا العيال بتوع الكنيسة +++
    اظنى انى موش غلطان عشان انا شوفت الحجات دى كلها بعينى يرب الموضوع يكون عجبكوا ويريت تعبرونى وتقلولى اية رايكوا

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 6:26 am